Wednesday, January 1, 2020

معنی اسم رونیکا

رونیکا

اسم دختر جدید

معنی و ریشه دقیق اسم رونیکا

در قسمت اسم دختر با ر درباره نام های دخترانه فارسی با “ر” توضیح دادیم. اسم رونیکا نام دخترانه زیبا و خاص با حرف ر است. رونیکا در فارسی از ترکیب “رو” و “نیکا” ساخته شده است. خود نیکا هم به تنهایی اسم دختر محبوب برای دختران است. که البته در حال حاضر فراوانی اسم نیکا نسبتا زیاد هم شده است. علاوه بر این رونیکا از نام های یونانی نیز هست که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

Ronica name

معنی اسم رونیکا

معنی رونیکا Ronica name meaning

  1. رونیکا Ronika در یونانی به معنی عامل پیروزی، دختر خوش یمن، آورنده پیروزی و پیروز کننده معنی شده است. چه معنی زیبایی برای یک اسم دخترانه زیبا.
  2. رونیکا در فارسی نیز به معنی دختر نیک روی و زیباروی است. دختری که چهره نیک و خوب دارد. این معنی اسم نیز برای اسم رونیکا بسیار زیبا است.

ریشه اسم رونیکا

بنابراین ریشه اسم رونیکا را می توان فارسی و یونانی دانست. نام رونیکا یک اسم بین المللی زیبا برای فرزند دختر است. والدینی که به دنبال نام بین المللی برای اسم بچه خود هستند این اسم میتواند گزینه خوبی باشد. رونیکا در خیلی از کشورها برای انتخاب اسم دختر استفاده می شود. نام یک خواننده انگلیسی زبان رونیکا است.

اسم رونیکا در ثبت احوال ایران

رونیکا در ثبت احوال ایران به عنوان اسم دختر مورد تایید است. معنای رونیکا در ثبت احوال: (رو + نیکا)، روی زیبا، زیباروی.

فراوانی اسم رونیکا

تعداد اسم رونیکا در ایران ۹۸۹۱ نفر است. (آمار ثبت احوال تا تاریخ ۱۲ دی ماه ۱۳۹۸). این نشان دهنده این است که این نام از اسامی با فراوانی کم محسوب می شود. به عقیده خیلی از افراد یک اسم جدید دختر است. رونیکا از نظر حروف خیلی شبیه اسم کارینا است! اسامی مشابه را در ادامه ببینید.

رونیکا

معنی اسم رونیکا

نام های مشابه رونیکا

اسم پسر شبیه رونیکا: مثل اسم نیکان، رادین، کامران، کیان. اسم دختر شبیه رونیکا: مثل نیکا، نیکی، رومینا. قسمت اسم با ر را نیز ببینید. شامل لیست کامل اسم دختر و پسر با حرف ر است. اگر هم از این سبک اسم خوشتان می آید و به دنبال اسامی مشابه جدید هستید با مشاور اسم نام فارسی تماس بگیرید.

No comments:

Post a Comment