Saturday, October 17, 2020

معنی اسم رایمون

رایمون

بررسی دقیق و تخصصی اسم رایمون (معنی، ریشه، تلفظ، فراوانی و تعداد در ایران، تاریخچه و …)

آیا اسم رایمون مورد قبول ثبت احوال هست یا نه؟

سوالی که در این ۱۱ سال همواره از ما درباره این اسم پسرانه زیبا پرسیده شد این بود که آیا اسم رایمون مورد تایید ثبت احوال است یا نه. در ادامه در این باره صحبت خواهیم کرد. رایمون اسم پسر شیک خوش آوا و با فراوانی کم است و به همین دلیل در این سال ها مورد توجه پدر مادر ها برای انتخاب اسم فرزند پسر قرار گرفته است. بخصوص شمالی های عزیز (خطه گیلان و مازندران) که ریشه این نام زیبا به آنجا باز می گردد. در ادامه توضیحات بیشتر این اسم را بخوانید.

رايمون
اسم رايمون Raymon

معنی رایمون Raymon name meaning

رایمون یعنی باهوش. همچنین معنی نگهبان آسمان نیز برای اسم رايمون آمده است. در منابع خارجی، Raymon را شکل دیگر اسم اسپانیایی (لاتین)، ریموند Raymond می دانند و آن را نگهبان باهوش معنی می کنند. البته تلفظ اسم متفاوت است و به نظر می رسد معنی نگهبان آسمان برگرفته از منابع خارجی تعبیر شده باشد. اما نکته جالب در مورد اسم رایمون این است که از نظر معنا شباهت زیادی با نام رایان دارد که یک اسم پسر محبوب است.

ریشه رایمون

ریشه اسم رایمون شمالی (گیلکی، مازنی) و هم چنین فارسی ذکر شده است که این امر خیلی هم عجیب نیست. بسیاری از نام ها در ایران و چه بسا جهان، در ریشه های زبانی مختلف معنی دارند. رایمون از نظر معنی مشابه نام فارسی رایان هست و این نمود همین نزدیکی زبان ها است. رایمون را اسم گیلکی، اسم مازنی و فارسی می دانیم.

تلفظ رایمون

تلفظ اسم رایمون مشخص است. Rāymon.

Raymon name meaning
معنی اسم رایمون Raymon

رایمون در ثبت احوال ایران

در این یازده سال همواره درباره مورد تایید بودن اسم رایمون شک و تردید وجود داشته است. حتی دوبار تیم نام فارسی با مراجعه به ثبت احوال استعلام کرد که آیا این نام مورد تایید ثبت احوال است یا خیر و پاسخ منفی بود. اما بنا بر اظهارات دوستان و همراهان #نام_فارسی این اسم در تایید ثبت احوال واحد شمال کشور استان های گیلان و مازندارن قابل ثبت برای نامگذاری فرزند پسر است.

معنی رایمون در ثبت احوال ایران

رایمون در ثبت احوابل معنی نشده است اما معنی کامل این اسم در بالا اشاره شد. ❤ علاوه بر این دوستان شمالی اگر معنی دیگری برای این اسم پسرانه زیبا می دانند در قسمت نظرات بنویسند.

فراوانی اسم رایمون در ثبت احوال

تعداد اسم رایمون در ثبت احوال ایران نامشخص است. اما اسم رايمون از نام های پسر با فراوانی کم در ایران است.

اسم های شبیه رایمون

اسم دختر که به رایمون بیاد

از اسم های دخترانه مشابه رایمون اسم های رومیسا، مونا، مانا، ریما هستند و قسمت اسم دختر با ر را نیز ببینید.

اسم پسر مشابه رایمون

اسم های رامین، راستین، رامسین، رایان از نام های شبیه رايمون هستند و قسمت اسم پسر با ر را نیز ببینید.

❓ نظر شما درباره این اسم چیست؟ در قسمت نظرات بنویسید.

❤ نام فارسی | مرجع تخصصی اسم های ایرانی | از سال ۱۳۸۸

The post معنی اسم رایمون first appeared on نام فارسی.

No comments:

Post a Comment